
طول | ۱۰۸۰۰ میلیمتر |
عرض | ۲۹۰۰ میلیمتر |
وزن | ۱۳۵۰۰ کیلوگرم |
ظرفیت بار | ۹۰۰۰۰-۷۰۰۰۰ کیلوگرم |
حجم | ۴۶ مترمکعب |
ارتفاع از صفحه ریش | ریش ۱۴۵۰ میلیمتر |
ساختار شاسی | شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (St52-3/Qst 380Tm) تیرهای اصلی از تیر فولادی جوشی مخصوص با تسمه استاندارد با لبه های گرد و تمام قطعات از مقاطع پرسی فولادی مونتاژ در فیکسچر مخصوص و جوشکاری اتوماتیک و پیشرفته با آرگون و دستگاههای مدرن مرکله آلمان. |
ساختار اتاق | کف از ورق ۸ میلیمتر فولادی با استحکام بالا (ST 52-3)و تقویت شده با رامهای عرضی مخصوص دیواره از ورق ۶ میلیمتر فولادی با استحکام بالا (ST 52-3)و تقویت شده با تیرکهای مورّب مخصوص- تاج جلو از ورق ۴ میلیمتر فولادی با استحکام بالا و تقویت شده با تیرکهای طولی- درب عقب از ورق ۳ میلیمتر فولادی بصورت دو منظوره و بازشدن بطرف بالا و لولای به طرفین . |
جک بالابر(جک کمپرسی) | تلسکوپی پنج مرحله ای (۱۹۰ الی ۱۷۰ بار) خارجی .به همراه لوازم جک(پمپ روغن،مخزن روغن واتصالات مربوطه) |
نوع محور | سه عدد محور ۱۶ تن SAF/BPW آلمانی . |
نوع زیربندی(آلمانی) | نوع زیربندی فلزی |
رینگ | دوازده عدد رینگ یک تکه/سه تکه(همراه ۶ عدد وسط رینگی) خارجی ۲۴*۸٫۵ |
لاستیک | دوازده حلقه لاستیک خارجی/بارز R24*12.00 |
پایه توقف(جک) | دو سرعته آلمانی با ظرفیت دینامیکی ۲۴ تن و استاتیکی ۵۰ تن JOST |
میل ریش | یک عدد ۳٫۵ اینج +GF + JOST آلمانی با قدرت ۲۸۰KN به همراه فلنچ مربوطه مطابق استاندارد SAE با ضخامت صفحه ریش مخصوص . |
سیستم ترمز | سیستم ترمز کاسهای knorr آلمانی با شیر سبک وسنگین اتوماتیک همراه بوستر تک با دو مسیر باد اصلی و ترمز و مخزن باد |
سیستم برق | دارای کلید ۷ پل و ۱۵ پل با خط برق ۲۴ ولت چراغهای عقب و بغل و سیستم هشدار آلمانی مطابق استاندارد جهانی . |
رنگ شاسی | شات شده مطابق استاندارد SA2.5 و اسیدشوئی دارای ضد زنگ اپوکسی و رنگ نهائی از نوع پلی اورتان و رال رنگ طبق نظر مشتری . |